Home
Shop
Wishlist0

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δικαίωμα Επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας το αντικαταστήσουμε με καινούργιο υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως σας παραδόθηκε σε διάστημα 14 ημερών απο την ημερομηνια αγοράς. Δεν γίνονται επιστροφές προϊόντων όταν έχουν αποσυσκευαστεί και χρησιμοποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα (αποδείξη ή τιμολόγιο αγοράς).Τα έξοδα επιστροφής και η ευθύνη συσκευασίας και μεταφοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων δεν καλύπτονται και δεν βαρύνουν την Admin PC αλλα τον πελάτη.

 Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή. Ευθύνη Πωλητή για ελαττώματα.

1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά διιετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού “ο Προμηθευτής”). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:

3. Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.

4. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

5. Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

6. Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων την Admin PC, εφ’ όσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, ή εφ’ όσον σας πωλήσει το συγκεκριμένο προϊόν θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνση σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

7. Τέλος η Admin PC έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Η επιστροφή πραγματοποιείται αφού έχει αποσταλεί στον πελάτη το σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail για την επιστροφή με τις σχετικές οδηγίες και αποκλειστικά και μόνο με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες με την Εταιρεία μεταφορικές εταιρείες. Τα έξοδα επιστροφής δεν βαρύνουν τον πελάτη, εκτός και αν ο ίδιος επιλέξει για την επιστροφή άλλη μεταφορική εταιρεία από αυτή, που του υπέδειξε η Εταιρεία, οπότε επιβαρύνεται ο ίδιος (ο πελάτης) το κόστος επιστροφής. Για την επιστροφή ο πελάτης υποχρεούται να συμπληρώσει και να αποστείλει το ειδικό «έντυπο επιστροφής». Η περίοδος εγγύησης ισχύει από την πρώτη ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Για να λάβετε υπηρεσία εγγύησης, θα χρειαστεί να προσκομίσετε την αρχική απόδειξη αγοράς και ο σειριακός αριθμός που είναι τοποθετημένος στο προϊόν πρέπει να είναι πλήρης και μη κατεστραμμένος.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση, στην οποία παρελήφθησαν. Τα προϊόντα τα οποία βρίσκονται εντός ειδικής συσκευασίας του κατασκευαστή τους,  πρέπει να επιστρέφονται χωρίς να έχει παραβιασθεί/αλλοιωθεί/φθαρεί η συσκευασία αυτή και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι τυχόν ειδικές σημάνσεις τους. Τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή αφού έχει αποσταλεί στον πελάτη το σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail για την επιστροφή με τις σχετικές οδηγίες (βλ. αναλυτικότερα στους όρους χρήσης παρόντος, πατώντας εδώ).

Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις

  1. Άνοιγμα συσκευασίας προμηθευτή
  2. λανθασμένη λειτουργία
  3. πτώση
  4. χτυπήματα
  5. ακατάλληλη έκθεση σε υγρά
  6. υγρασία
  7. σκόνη
  8. οποιαδήποτε άλλη ουσία, κλπ.
  9. περιπτώσεις όπου το μοντέλο, ο σειριακό αριθμός (IMEI) ή ο αριθμός του προϊόντος έχει αλλοιωθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί ή καταστεί δυσανάγνωστος.

Όλες οι επιστροφές παραλαμβάνονται από το κατάστημα αγοράς και περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημειώστε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Οι υπηρεσίες του on-line καταστήματος adminpc.gr παρέχονται σύμφωνα με τους παρόντες όρους χρήσης. Με την είσοδο του στο on-line κατάστημα ο επισκέπτης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρόντες όρους. Οι παρόντες όροι χρήσης δύναται να τροποποιούνται οποτεδήποτε. Οι δε επισκέπτες/χρήστες φέρουν την ευθύνη να ελέγχουν περιοδικά αν έχουν επέλθει τροποποιήσεις στους παρόντες όρους χρήσης. Η χρήση του on-line καταστήματος μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση, λογίζεται ως αποδοχή των όρων χρήσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν. Σε περίπτωση ΜΗ αποδοχής οπoιουδήποτε όρου χρήσης, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ρητώς η χρήση του on-line καταστήματος. Η Admin PC συμμορφώνεται πλήρως προς τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών καθώς και την υπουργική απόφαση Ζ1-496/2000 για τις πωλήσεις από απόσταση.

Back to Top
Product has been added to your cart